745umol کراتینین / l یعنی چه برای CKD 5 بیمار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

745umol کراتینین / L (8.4mg/dl) به معنی چیزی است که برای بیماری مزمن کلیوی (CKD)؟ این یک موضوع داغ در میان بیمارانی که وضعیت مشابه است. آیا ممکن است برای بیماران به زندگی طولانی تر با این وضعیت وجود دارد؟

مشخص است که کلیه ما تابع جبرانی بسیار قوی، حتی باقی مانده 75٪ از عملکرد کلیه، آن را می توانید مثل حالت عادی کار می کنند. هنگامی که میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 50٪ از سطح طبیعی کراتینین سرم شروع به سرعت در حال افزایش است. بنابراین، هنگامی که کراتینین سرم به طور قابل توجهی بالاتر از نرمال، این بدان معناست که عملکرد کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است.

همانطور که همه ما می دانیم CKD می توان به پنج مرحله تقسیم می شود، کراتینین 8.4 بدان معناست که شما در مرحله 5 CKD که به عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) شناخته شده است. این بسیار سخت است که به درمان، بیماران باید در هر زمان تهدید کننده زندگی. بنابراین، در این مرحله، نکته مهم این است که برای کنترل این بیماری و نه اجازه دهید آن را بدتر می رود، سپس شما می توانید اقدامات آن را درمان کنند. این غیر ممکن است برای درمان آن اما این معنا نیست که شما نمی توانید با آن زندگی می کنند. اگر شما می توانید درمان درست را در زمان دریافت کنید، پس از آن کیفیت زندگی خود را می توانید تا حد زیادی بهبود یافته است. آیا رفتن به یک بیمارستان معمولی و قبل از درمان دکتر خود مشورت کنید، چرا که اگر شما این فرصت را از دست ندهید، شما ممکن است هرگز فرصت دیگری بیشتر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای درمان CKD است، آن را نه تنها می تواند در پیشگیری یا آهسته تر روند بیماری، اما همچنین می تواند به بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم. با کمک آن، بیماران بیشتر و بیشتر می توانید از دیالیز خلاص شوید و یا کاهش بار آن است. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با پزشکان آنلاین ما چت یا ایمیل با ما. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

745umol کراتینین / l یعنی چه برای CKD 5 بیمار 





:: برچسب‌ها: 745umol کراتینین / l، CKD 5، کراتینین 745umol / L یعنی چه برای CKD 5 بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: